Loading...

اخبار

تعویض و سفارش راحت‌تر لباس؛ آینه‌های تعاملی eBay، ایده‌ای از فروشگاه‌های آینده

نوشته شده در : 2015/07/21 - 13:11
وقتی اندازه لباس را تایید کنید قادر خواهید بود که از طریق Paypal و بدون مراجعه به صندوق آن را خریداری کنید.

شرکت eBay به رغم همه بحث‌هایی که امسال پیرامون واگذارکردن سیستم پرداخت Paypal یا مشکل امنیتی با آن مواجه شد، در حال کار روی فروشگاه‌های هوشمندی در نیویورک و سانفرانسیسکو می باشد.

 

وقتی شما وارد این فروشگاه‌ها می‌شوید، آینه‌های بزرگ لمسی انتظار شما را می‌کشند. آنجا می‌توانید به شیوه فعلی یک محصول را برداشته و آن را مقابل آینه بگیرید و سپس سایز و رنگ مورد علاقه‌تان را از طریق آینه لمسی انتخاب کنید. چند دقیقه منتظر می شوید تا لباسهای سفارش داده شما به اتاق تعویض لباس ببرند و سپس با دریافت پیامک به سمت اتاقک مورد نظر راهنمایی می‌شوید.

 

ebay-miror

 

در اتاق تعویض لباس آینه تعاملی دیگری هست که به شما اجازه می‌دهد نورهای مختلف برای آزمایش لباس در آن شرایط به سمت خود بتابانید. اگر سایز یا رنگ لباس مورد نظر را بخواهید تغییر دهید، نیاز به پوشیدن دوباره لباسها و رفتن به داخل فروشگاه یا صدا زدن فروشنده نیست. همه لباسها به یک تگ RFID مجهزند و از طریق آینه از این موضوع مطلع می‌شوید که آیا سایز مورد نظر شما وجود دارد و ا گر اینچنین است یک نمونه دیگر از آنچه خواسته‌اید برای شما آورده می‌شود. هر چیزی که پوشیده‌اید در پروفایل شما ذخیره می‌شود.

 

ebay-miror

 

بنابراین شما قادر خواهید بود که بعدا و از طریق آنلاین هرکدام را که خواستید سفارش دهید. eBay حتی این امکان را فراهم می‌کند که فروشندگان بر اساس انتخاب شما لباسهای دیگری را هم بعدا به شما پیشنهاد دهند. وقتی اندازه لباس را تایید کنید قادر خواهید بود که از طریق Paypal و بدون مراجعه به صندوق آن را خریداری کنید. 

 

در این سیستم از فناوری تشخیص فرکانس رادیویی (RFID) برای تشخیص کالا، انتخاب اندازه و رنگ استفاده می شود که درنتیجه از اتلاف وقت مشتری و فروشنده جلوگیری می کند. پس از انتخاب لباس، سیستم به صورت هوشمند لوازم جانبی دیگر از جمله کیف و کفش یا جواهرات هماهنگ با لباس را به مشتری پیشنهاد می کند.

 

هر خریدار می تواند پروفایل اختصاصی برای خود در فروشگاه ایجاد کند که روند انتخاب سایز و رنگ را تسهیل می کند؛ فروشگاه نیز می تواند مشتریان خود را از این طریق شناسایی کند.

 

این احتمالا نمونه‌ای از فروشگاه‌های آینده هم خواهد بود. جایی که ما انتظار داریم لباسهای مختلف را به سادگی و در مقابل آینه بر تن خود آزمایش کنیم و احتمالا از طریق روش‌هایی مشابه Kinect حتی سایز و سایر مشخصات بدنی ما هم در این میان لحاظ شود.

 

ebay-miror

 

این آینه تعاملی بصورت آزمایشی در اتاق پرو یکی از فروشگاه های نیویورک نصب شده است.

دسته : تکنولوژی منبع : itiran بازدید : 2359
برچسب ها : eBay

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!